fredag, augusti 24

Kvällsfrukost

Mycket kan vara överskattat i vardagen men något som är underskattat är stunden man får lägga upp fötterna i soffan. Fötterna gillart.




Ajojaj efter en lång dag med massa spring (och cykel) och sedan fem timmars jobb på det.
Nu är jag ledig i två dagar (söndag kväll räknas som två dagar bort i detta fall) och imorgon är en otroligt stor dag!
Kl 17 börjar festligheterna på riktigt och det kommer bli en lång väntan på att det ska börja!
Mina härliga släktingar har redan inkvarterat sig på plats och jag ser fram emot att få träffa dem =)

Idag har varit ett enda virrvarr av saker att sköta och göra klart. Sedan detta evinnerliga tvättande på det, som bara tar tid och är tråkigt.
Emilia är hemma från förskolan på fredagar så det härliga med dessa dagar är att jag får en hel mysdag med henne =)
Vår kära öppna förskola har öppnat igen och det ska bli kul att kunna tajma in ett besök där nångång och prata med pedagogerna som jag gillar så mycket.

Nu ska jag plugga text, äta upp mina flingor och se klart den sköna rullen Iron Man.
Sovmorgon imorgon!!

Tjing

Inga kommentarer: