onsdag, november 21

Snart ett minne blott

Onsdagar är nog min favoritdag på hela veckan.




Jag faller in i ett mystillstånd bara av att dagen börjar, oavsett om det är veckan jag jobbar eller är ledig.
Just nu är jag uppfylld av tid med Emilia, eller när jag inte sett henne alls på flera dagar så Återvänder hon dessa onsdagar =)
Den här dagen har jag dessutom fått saker gjorda för en gångs skull, vilket peppar mig till tusen.
Bara det gör mig på bättre humör =)

Igår var det föräldramöte på kvällen, jag hade bästa barnvakten åt Emilia så henne gick det ingen nöd på.
Mötet i sig var roligt också och de andra föräldrarna är supertrevliga. Det är synd att vi träffas så sällan (och vissa hade jag inte ens sett alls).
Nu när tråkmånaderna är över kommer lite fler aktiviteter in också, iom förskolan. Kul!

Efter mötet satt jag med Marielle (barnvakten =) och drack nyinköpt té och surrade bort hela kvällen. Ramlade i säng efter midnatt, galet trött och sliten.
Nu har jag sagt i flera dagar att jag ska till Gränby och hänga, imorgon verkar det bli av. Bäst jag passar på, för sen kommer jobbhelgen och mina plikter.
Det är så mycket jag försöker planera in, men har så lite tid över att synka med andra.

Tiden, mina vänner. Det mesta blir bättre med tiden.
Snart är även det här året slut och jag tycker det ska bli skönt.

Nu ska jag ner i mörkret och pumpa min snälla cykels däck, den cykeln får slita ut sig varje dag men jag tar sällan hand om den. Är glad så länge den håller.. tänk att man kan vara så tacksam över en sån enkel sak som en cykel?

Avslutar kvällen med Greys och gott vin.

Hej mina vänner

Inga kommentarer: