fredag, januari 10

N
ytvättade sängkläder och det luktar gott i lägenheten. Filtarna är på tur och det är min varannan vecka- vardagslyx. Helgen får komma nu, jag ser fram emot den!


På jobbet går det bara bättre och bättre, jag växer av nytt ansvar och nya utmaningar som vi jobbar med. Taggar som fasen innan jag kliver in och börjar varje arbetspass. Det är precis så jag VILL känna- 100%!

Nu är det som sagt snart helg igen och efter den här veckan behöver jag min återhämtning. Kroppen börjar kännas av efter jul/nyårsjobbet och annat, så jag ska faktiskt -för en gångs skull- ta hand om mig.

Fick för övrigt ett väldigt bra besked via telefon idag, så det här året börjar otroligt BRA!

Min kropp hatar mig lite fortfarande efter bodypump-passen den här veckan, jag vilar idag från all träning innan jag väcker den till liv igen. Går som en stel kratta på jobbet, men smärtan är skön.
På söndag ska jag köra ett mördarpass och hoppas hjärtat håller för det =)
Det är fasen inte lätt när de lägger om programmen, då får vi jobba med musklerna på nya sätt (ja det är ju bra förstås) och man känner sig som en newbie än en gång på gymmet!

Nej, ner med filtarna som sagt innan jag får kvällsbesök och slår på en film.

Trevlig helg på er!




Inga kommentarer: