tisdag, februari 4

Februari äntligen!

Februari har jag sett fram emot- det händer så mycket denna månad!
Hela mello-grejen startar, semlor faller över en i affären och Emilia fyller år!
Hjärte-dagen dyker upp också, det ska bli spännande :)

Jag planerar Emilias kalas nu, det kommer inte bli något komplicerat men jag hoppas jag får till det så alla får kul. Vet inte ens om det kommer några(.?.)

Mello startade i lördags när jag hade barnhelg och jag höll kvar henne i soffan under större delen av den.
Jodå, hon gillart. Jag gillar det oavsett även om bidragen får en att vilja dunka huvudet i väggen.

Skulle egentligen vara ledig idag, men ställde upp för jobbet och var på plats före 6. Alltså, jag kliver sällan upp 5 på morgonen.. Trodde inte jag skulle vara såhär knäckt av att göra det EN gång.
Vafan liksom..
Fick sällskap ikväll så jag blev uppe till 22 iaf, men annars skulle jag lätt somnat före 20- ligger alltså i sängen nu och ena ögat har redan somnat.

Till imorgon har jag nya uppgifter att hantera- det är inte första gången jag skriver att jag ser fram emot utmaningarna på jobbet, men jag tycker verkligen det här är så kul! Nya grejer hela tiden, såhär ska det vara jämt.
Jag fick bra tips ikväll hur jag kan tänka iom allt så laddar mer nu :)

Imorgon blir det ett hårt skivstångspass, jag kör med tyngre vikter nu och det ger resultat! Om ett halvår kanske det börjar synas, haha.

Nu ska kärringen sova så man blir på tårna imorgon.
Hejpåer!





Inga kommentarer: