torsdag, mars 20

1år +2dagar

Dubbelpass två dagar i rad på jobbet lägger fritiden rätt sent mot kvällen.
Vilken tur att det roliga inte är slut efter stängning, men jag undrar när jag hinner sova ikapp mig från denna vecka?

Inte på söndag iaf- då är det uppställning 7.00 för mitt åttonde pass på sju dagar :)
Avslutar nog med bio på söndag för att göra mig ÄN mer mosig inför barnveckan :)

I tisdags fick jag glykolsyra i ansiktet.
Det var ingen terrorist som kastade det på mig, utan en snäll kvinna som gav mig välbehövlig peeling. Och mitt ansikte älskade det!
Hon sa efteråt i förbifarten att om några dagar skulle det kunna bli lite mer...finnigt.. eftersom det nu kunde komma ut och rymma från mitt ansikts-fängelse.
Ja. Hon hade rätt!
Herregud, jag har föryngrats 15år och ser ut som en tonåring igen på det sämre sättet. Men jag är trots det sjukt nöjd över behandlingen och kommer se än bättre ut efter kommande.

Utnyttjade en till present i tisdags vilket blev en aroma-massage. Väldigt mysigt. Avkopplingen bröts snabbt efteråt dock för då hängde jag med till tandläkaren för att se om Emilia (vi) sköter tänderna.
Efter lite fjosk visade hon upp alla gaddarna och var stolt efteråt :)
Hon var f ö fin i munnen, så där gör vi ett bra jobb.

Snön kom som en storm här igen och jag behöver kanske inte stressa efter jakten på sommardäck- men bromsarna gnisslar och vindrutetorkarna ville konstigt nog(!) inte dra bort de 10kg snö som låg på bilen så de strejkade fram till ikväll för att lära mig en läxa. Skitbil :)

Sedan var det detta med skatteåterbäringen.. Kul att alla får tillbaka på den. Kul att de som inte får tillbaka är knäpptysta och inte gapar lika mycket om det :) gissa vilken kategori jag hamnar i...

För två dagar sedan, den 18e mars har jag varit anställd i 1år på mitt fina Coop så det blev lite firande. Gillar mitt jobb skarpt!

Nä, imorgon ska jag direkt hem och fixa lägenheten och sparka mig i arslet ner till gymmet. Jag har varit lat! Men ikväll ska jag ha en trevlig sådan så hej så länge!

Inga kommentarer: