fredag, november 23

Helgplaner

Får väl börja med att förklara mitt bombardemang av Johan Glans- snuttar.. han är kung helt enkelt, jag hoppas fler upptäcker hans humor!
Läste just på nätet att Daniel lämnade Idol ikväll, jaha ännu ett program man kan bojkotta! Skickar de hem Marie nästa vecka kan de lika gärna ha sänt sin sista final också, usch vilket dåligt omdöme fjortisarna har nuförtiden.
Kom hem för en liten stund sen, var iväg och hämtade mitt lyxåk (en pluttig men tuff Toyota Yaris) och min lyxsyrra från jobbet. Av misstag kom vi ut på den nya motorvägen och fann oss åka mot Sthlm istället för hem mot lilla Gottsunda. Bra premiär för mig hehe.. men det ska bli kul i helgen! Åker upp och firar mammas födelsedag imorgon- och tydligen min med.. hmmpff!- sen bär det av mot andra trevliga platser på lördagskvällen! Stannar iaf till måndag, så jag hoppas Uppsala klarar sig utan mig ett tag. Nu ska jag gå och sova eller åtminstone packa klart.
Hej svejs!

Inga kommentarer: