torsdag, januari 31

Anger Management

Det är något Gordon Ramsay aldrig borde testa, för då försvinner hans personlighet!
Sitter och kollar in första programmet av "Kitchen Nightmares" och skräms lite av hur dålig matkoll folk har.. skulle inte vilja byta med någon av dem! Att få Gordon gasta "you french piiig!" i ansiktet på mig skulle få mig att gå sönder haha

Idag blev jag haffad igen, en dörrförsäljare kom så bekvämt förbi den dan man var ledig. Fast hon pikade mig för att hon hade behövt plinga på dörren förut, lät lite anklagande att jag inte varit hemma tidigare!
Mesig som jag är fick hon komma in och sälja böcker till mig, så nu är man stolt prenumerant på års-faktaböcker 5 år fram i tiden.
Sist jag åkte dit var när en telefonförsäljare sålde tvättmedel, jag var sambo med Thommie men tyvärr var jag ensam hemma den dan och kunde inte kasta telefonen till honom.. 10kg tvättmedel och en mindre dunk sköljmedel, tack för det!! Än idag har jag den jäkla hinken tvättmedel kvar.

Ser fram emot imorgon kväll, vi ska ha lite after work några stycken inför helgen. Att ventilera sig efter jobbet är välbehövligt, kan nog bli kul också!

Det blir en resa till de norrländska trakterna också, på lördag drar jag upp för att träffa lite kompisar och ha kul! Pappa ska få tillbaka sin telefon också, den har jag lagat och hållit på i några månader nu.. okej det var syrrans kille som lagade den..
Men ska bli kul att åka iväg, som vanligt har jag tyvärr separationsångest från Lucas.. det lär bli en kort visit.

Hej så länge!!

Inga kommentarer: