måndag, januari 28

Med en Baileys-glass i ena handen och Lucas hängande över den andra, så sitter jag nu.. Kan man bli mer sällskapssjuk?
Jag har bara varit borta i 4 timmar!! Kattskrälle..

Var i alla fall ner till syrran och födelsedags-fikade nu på eftermiddan, hade jättemysigt!
Jag hade köpt en bok av Cesar Millan som hon önskat sig + ett presentkort så hon kan ta hål i öronen med mig! Det är något vi pratat om ett tag och jag har förhoppningsvis dragit tummen ur rumpan på henne!
Fast den bästa presenten kom strax efter mina och det var en Katt!!

En kompis till oss behövde omplacera den och det blev rätt.. brådskande. De kom en timme efter de ringde- snipp snapp så satt vi och stirrade paffa på en liten Sebastian!
Fast liten.. för att vara 7 månader var han större och fetare än Lucas, så han lär växa om oss alla innan han nöjer sig. Riktigt cool var han och visade Chester att det är han -Sebbe- som är Leader of the Pack. Kommer bli kung det där, i värsta fall ställer jag upp som backup och jag måste erkänna... jag blev lite kär.

Vi hann sitta och skvallra lite om helgen också, vi var ut en sväng på lördagen och dansade loss. Lagom eftertrötts-psykos hade jag då jag jobbat från 7 så strax innan Flustret stängde stod jag och drack kaffe!
Sen att man stod i en Timme på Max och köade för lite äcklig mat istället för att sova var inte så skönt faktiskt. Men somnade gjorde man bra så småningom!
Helgen var i överlag kul, det är skönt att få gå ut och släppa loss lite och kunna få söndan ledig oavsett jobbhelg eller ej.
Nu har jag däremot dealat fram ett bättre schema, men det betyder att jag kör söndagskvällar varannan helg!!
Smart eller anus?
Det får tiden utvisa, jag är fruktansvärt bortskämd med helgerna, men samtidigt.. hade bara att välja på att släppa min lediga måndag när jag har fri helg. Inget går upp mot att ha tre lediga dar på raken, så känns som jag valt rätt ändå! Det är ingen större kris direkt, jag kan ju skifta om jag inte trivs!
Har jag sagt att jag trivs med mitt jobb? =)

Nej jag ska snart sova- den här dagen tog musten ur mig. Har ändå hunnit;
jobba
ego-shoppa
städa
fira syrran
Kelat upp Sebbe
och spelat lite Sims!

Sov gott!!


Sebbe



..vaddå, är blixten för stark?? =)

Inga kommentarer: