tisdag, januari 8

Tog ett stort beslut idag. Framtiden får utvisa om det var rätt av mig.. men det känns som jag prioriterat klokt. Men ändå.. det är aldrig kul att uppoffra något man verkligen vill. Jäkla vuxenvärld.

Känner för övrigt att spy galla på ett fenomen... fjortisar med dubbelmoral.
Ena sekunden säger "de" att de vill vara unik, ha sin egen stil och att de inte bryr sig om vad resten tycker om deras person. I Andra sekunden kräks de över folk som har fula skor, hemsk frisyr och sticker ut på fel sätt.

I mellanstadiet råkade man ut för er.
I högstadiet såg man ner på er.
I gymnasiet garvade man åt er.
Nu skakar man bara på huvudet och undrar när er självinsikt ska komma.

Har något fastnat i ditt huvud?
Ska jag hjälpa till att banka loss det?

Det är en ren allmän uppfattning, jag vistas tack och lov inte bland fjortisar i min vardag, bevare mig!!
Sen finns det folk man blir av med lika lätt som en splattad insekt på vindrutan..

Nu ska jag äta lite mat och bli glad igen. Inte tänka på töntar utan morgondagen! Den kommer bli grymt kul! =)

Inga kommentarer: