söndag, januari 6

Virus!

Sånt ger mig huvudvärk... har just suttit och försökt rensa bort ett virus jag fått genom msn men det tar evigheter! Under tiden har en fil terroriserat alla mina msn-kontakter, enerverande! (och lite pinsamt i vissa fall)
Tror jag tänkte för några timmar sedan, lite tyst för mig själv, att jag var rätt uttråkad. Pang bom så var den saken fixad! Teknikgeniet i mig har föröskt klura ut det här utan resultat, men jag har iaf blockerat viruset från att terra mina vänner. Har dessutom spårat filen till Tyskland men resten går jag bet på.


Har varit ledig i helgen och fått chans att vila upp mig efter 8-dagars slit. Känns som man börjar bli sig själv igen, efter på tok för långa sovmorgnar och inte en fest i sikte!
Imorgon drar jag med mig syrran på bio, vi behöver lite quality-time och då kan jag passa på att göra slut på de sista presentkorten på stan. På torsdag har jag en fikadejt, kan bli kul..
Annars är det väl just inget skojigt nära till hands, inte förrän nästa helg då det vankas fest i vanlig anda. Lever man för helgerna, har det blivit så illa?
Läste nånstans att ens vardagsliv ligger i riskzonen om man endast ser fram emot helg/fest och inte gör annat än gnäller under de andra dagarna.
Är inte det vad jag gör då?
Nä, jag tror envist att det bara är januari´s tristess som får en såhär glåmig.

Nu ska jag ner till tvättstugan och under tiden träna upp min glamourösa sida
(yeah right)

Till nästa gång!

Inga kommentarer: