måndag, februari 4

Fetmåndag

Vaknade just upp ur min matkoma, har legat närmaste timmarna och frossat i grey´s samlingsboxen.. och mått som en prinsessa.
Det har behövt efter de här dagarna, är trött men samtidgt väldigt utvilad!
Var som sagt ut med kollegorna efter jobbet i fredags, var skönt att sätta sig utanför de vanliga väggarna och bara skvallra loss.
Tro mig, det finns mycket att prata om när man jobbar i service-yrket =)
Åkte sedan upp till Sundsvall i lördags, hann dock Fynda på stan innan tåget gick. Vad sägs om en läcker skjorta, två klänningar och ett par byxor under 400:-
Jag älskar rea!!!
Och måste påpeka att jag inte köper billig Skit, jag hittar de fina plaggen =P Så det löste mina festplaggs-problem den lördagskvällen!

Hade väldigt roligt ute iaf, jag och Tina med löst springande sällskap gick en pubrunda - några varv. Var lite ostadig på benen, så jag blev förvånad när jag fick detta mail dagen efter;

Skulle bara säga att jag såg att du såg mig!

Okej.. Vart? När? Varför göra en grej av det?

Tydligen så är jag för snobbig att hälsa på folk och detta måste påpekas i ett mail och ett antal sms..
Att jag faktiskt inte såg personen ifråga nekas envist, hur orkar folk lägga ner energi på nåt dylikt? Min lösning var helt utom räckhåll också, jag tyckte ju att han lika gärna kunde kommit fram själv?? Nu släpper jag detta för sista gången iaf!

Kvällen var kul och jag gick inte till sängs före kl 7 på morgonen, så än hänger tanten med. Lite efterfest blev det väl på det viset också.. att Tina har mage att kasta sig över mig halv tolv -strax efter jag somnat alltså- och halvt kväva mig kommer hon att få sota för. Det vet hon. Jag väntar på tillfälle bara.

Marknaden har kommit till stan än en gång! Vet inte vad just denna marknad har för syfte, semle-marknad kanske??
Ni får ju inte glömma att det är FetTisdag imorgon! Skit i kalorierna och tryck i er en gräddig bulle med massa massa mandelmassa!
Jag väljer nog en wienersemla- den för oss med lite finare smak ;)

Ska nog snart knoppa, tackar systerYster för att hon rastade mig ute i skogen idag. Tack, behövde syret!

Må så gott alla!!

Inga kommentarer: