tisdag, februari 12

Jag har bloggtorka. Allting rullar på i samma takt och inget skandalöst händer på nån front.
Tråkigt!
Snart får någon dra sitt strå till stacken och göra något hämningslöst innan jag somnar.

Helgen gick i jobbets tecken iaf, nu pinnar jag på sex dar i rad och får vara långledig som tack för närvaron. Det som är i ropet nu förutom alla jädra semlor är allt gulligt inför Alla Hjärtans Dag.
Jag tog hem jättemånga nya sorter av våra chokladtryfflar på lösvikt och folk köper redan som besatta. De är snuskigt goda också, jag har smygtestat alla smaker (konstigt nog så blir det bara spritsorter när jag beställer..) och de är i topp! Sedan luktar det så gott att stå bland all choklad så kunderna kan inte gå därifrån ibland.. inte jag heller för den delen.

Sedan är jag för övrigt ledig på hjärtedagen, väldigt tajmat och bra så tack för det!

Fick en förfrågan om en dejt just på torsdag som kan bli kul, innan jag insåg vilken dag det var.. antingen så inser han det nu i efterhand och blir skiträdd, eftersom jag då kan tolka det som ett seriöst steg! Eller... så är det ett seriöst steg och då blir jag skiträdd! Hur rider man ut den stormen liksom?

Är helt fast i komikern Björn Gustafsson efter helgens succé, fast han har gjort mycket bra innan detta också såklart!
Det jag än mer ser fram emot är när han kommer till Uppsala den 7e maj- och kör standup på Harrys Comedy Corner-afton.
Först Betnér och nu Björn Gustafsson! Vilken härlig stad jag bor i, allt häftigt folk kommer hit =P

Jaa, så här är det med bloggtorka- inget mer kommer ut.

Skall bättra på mig till nästa gång, göra något crazy och lägga upp det på bloggen i detalj. Med närbilder på ansiktet á la fjortis. Ska åtminstone tänka över det. Eller inte.

Nu går jag tillbaka till mitt kaffe och korsord, tant som jag är.

Kramkram alla små hjärtebarn!

Inga kommentarer: