torsdag, juli 3

Värmebölja?

Det omtalade väderomslaget har inte nått Uppsala än.. trodde jag kunde förvänta mig att grillas på Uppsalas playa men.. här står man fortfarande med bikinin framlagd och stirrar mot himlen.


Nåja, så illa är det inte...(än)

Min semester startar officiellt om 10 dagar!
Det dyker upp fler sommarplaner allteftersom, så denna sommarledighet blir knappast slö.
Yey!
Döm om min förvåning då jag läste mitt sommarhoroskop;

"Från himmel till helvete skulle du kunna skrika, men nöjer dig med en axelryckning och inser att livet suger ibland."


Inte vad man ville läsa direkt, men jag nöjer mig med en axelryckning och inser att även horoskop suger ibland.

Var apropå ingenting ner till affären och hittade en märklig juice med kokossmak. Var såklart tvungen att köpa och nu sitter jag här och bokstavligen pinar i mig den.
Kokosmjölk i all ära, men att blanda den med ananas/äpple/apelsin var ingen hit. Typiskt svenska juicer som alltid är utblandade på samma sätt.
Den får Elsa dricka upp!

Lilla mamma ringde förut, hon kommer ner hit imorrn kväll och ska stanna några dar.
Det ska bli kul och det var verkligen på tiden att hon hälsar på!
Jag ska ju jobba hela helgen, men på måndag ska jag visa henne Uppsala =)
Blir nog en bio eller så på lördag, om jag inte kommer på nåt roligare vill säga.

Avslutar med en bild där jag ligger och solar och njuter av den friska luften.



Man kan fråga vad jag håller på med, men det tjänar inget till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fråga vad du håller på med behövs ju inte DU HAR JU SOMNAT SOM VANLIGT :)