söndag, augusti 31

Dan före dan

Japp, nu är man laddad och har (förhoppningsvis) petat ner allt man behöver ha med sig.
Vi åker tidig förmiddag och första flyget tar 8.55 timmar. (!)

Idag lämnade jag Lucas på ett kattpensionat strax utanför Uppsala och det var svårt!
Var tvungen att åka därifrån nästan på en gång för att inte hinna ångra mig.. han satt så ensam och jamade förtvivlat.
Då blir man lite känslosam, kan förstå hur svårt föräldrar har det när de lämnar kidsen på dagis i början.. ojojoj.

Dagen har varit rätt lugn, fick min första sovmorgon på evigheter så jag är väl rätt snäll igen.
Var ner på stan och åt lite kinamat med Christer och nu sitter vi mest och jäser, väntar på att få checka in =)

Här är beviset på att jag gillar att låsa in mina djur- i matchande rosa burar så de blir extra kinkiga på mig.



Nå, visst är Elsas Mimmi Pigg-bur hur söt som helst?
Hela Elsa ser ut som en liten lunchlåda.. blev lite suddigt dock.

Nåväl, kommer inte att uppdatera min blogg så mycket under de kommande två veckorna.
Ni hittar mig på -->resdagboken.se<-- där ni kan läsa lite om hur resan går.

Ta hand om er allihopa nu, jag vill inte höra att det hänt nåt dumt medans jag varit borta!


Kramkramkram!

Inga kommentarer: