söndag, augusti 3

Är hemma i Uppsala igen.. återigen.. alldeles för snart igen.

Åkte upp till Sundsvall i onsdags för att träffa familjen, (i typ två sekunder) en del vänner (vilket jag knappt hann med) och hinna göra en liten utflykt med pappa (som aldrig blev av).

Åkte upp till Östersund på torsdagen för att istället uppleva Storsjöyran för första gången, det var rätt skoj.
Anna och jag petade upp det där tältet så bra och satt framför solen i många timmar under dagarna med en öl i näven.
Synd att folk bangar när de säger att de vill hänga på- men vi träffade annat folk på plats såklart.
Våra tältgrannar var väl de skönaste personerna på den campingen, egentligen ville vi bara umgås med dem för de hade en fungerande stereo- vilket vi tydligen inte hade- men de bjöd på bra stämning.
Sen att de var typ max 19 år försökte vi ignorera haha!
Hann se en del på området också men det absolut bästa var Kent på torsdag kväll. Vi ändrade oss i sista stund och åkte upp en dag tidigare, det är jag tacksam för nu!
Fredag och lördag kväll var ju så pissigt kalla, vi sov i nåt båthus en natt för att hålla oss varma.
8 pers intryckt i ett rum och jag sov framför den öppna dörren hela natten. Sweet..
är så jäkla krasslig nu. Men ska det va så ska det va.

Åkte neröver lite tidigare än planerat, har lite att stå i hemma och är ändå en enda smittohärd just nu.
Dessutom är det jobbdags på tisdag, nog för att jag saknar mina jobbisar men..
vafan det har väl inte gått tre veckor än??

Ska samla ihop och visa lite kort från yran lite senare.
Men nu måste jag äta nåt, sova nåt och städa ur bilen- not.

Kramkram

Inga kommentarer: