torsdag, augusti 28

Vissa saker tål att upprepas.. så även det här;

Vilken dag jag har haft!


Ni anar inte i vilken trötthetsgrad jag är i nu, men är väldigt nöjd med vad jag hunnit med.
Har hunnit med att prata av mig med min goa vän Linda under sena kvällen, hon är inte ett dugg avundsjuk på min kommande resa ;)

Tina håller dessutom på att ragga folk för fullt inför ålands-kryssningen den 26e sept, så det tycker jag verkar lovande. Senast tisdag måste vi ha svar, så bestäm er nångång ni som velar!!
Kom på att jag hade lovat att ringa upp Tina igen ikväll.. var ju tvungen att sluta babbla eftersom det kom folk på visning. Oops.. hon får stå ut med att jag ringer om typ tre dar istället.

Var iaf ner i Sthlm och rännde idag, har fått visum och kan nu koncentrera mig på andra saker.
Som att packa, städa ur lägenheten, fortsätta rensa förrådet och hitta nåt resebevis som tydligen behövs nu när jag åker.
Nån som sett det?
Väldigt roliga saker att ha framför sig.. gaah.
Jag betalar lätt 500-: /timmen för den som axlar uppgiften.

Imorgon är det min officiellt sista dag
(men muppjag jobbar ju lördag också..)
och då ska det firas med lite tårta. Som nu står i min kyl och ropar på mig.
Åh, vad jag skulle vilja ha en liiiten bit tårta just nu.
Har inte ätit mat sen halv två idag..
Två st 12-bitars skulle väl obemärkt kunna bli 12 + 11?
Näe.. tygla dig kvinna.

Suck, måste sova nu för att orka med bara några dagars stress till.

Hoppas er vecka varit bra!

Kramkramkram

Inga kommentarer: