torsdag, oktober 2

En snabb uppdatering

Kanner mig nodgad att komma in har och saga att jag kom fram som jag skulle med flygen.
Ar nu i Peking -downtown- och forsoker hitta allt som finns att se har, vilket ar otroligt mycket!
Och dessa avstand till allt, det ar sa stort!

Folk har ar konstigt nog ovana vid oss blonda vasterlanningar, aven efter os.. sa ibland tar de kort, ibland pekar de pa en. Det ar en valdigt marklig kansla, som att vara elefanten mitt i stan ungefar.
Det ar aldrig sol har heller, det ar varmt och mysigt men all smog doljer solen perfekt sa den ser ut som en dassig apelsin pa himlen, jag kommer att uppskatta frisk luft nar jag kommer bort!

Annars ar det bra, motte upp Micke pa flyget och vi ska vara har i nagra dar till i Peking innan vi tar taget ner till Xian och sedan vidare nerat.

Har inte sa mkt mer att tillagga, far val skicka en varm halsning till alla som laser bloggen =)


Stora kramar!

Inga kommentarer: