måndag, februari 2

Bakslag

På grund av strul från annat håll än mitt så måste jag vänta Ytterligare två veckor på att komma igång med viktigare saker än sovmorgnar, långpromenader och dataspel.

Är inte på mitt bästa humör idag tack vare detta... det blev iaf en långpromenad in till stan (favorit i repris) med ärende och en semla som plåster på såret.
Hjälpte litegrand....

Mina ben klagade lite mer efter dagens runda, det blev drygt 12000 steg så jag förstår dem.

Så nu spenderar jag kvällen med dataspel och film i vanlig ordning.

Micke försöker lära mig pianot men mina fingrar vill inte leka på de tangenter som gäller... kan iaf fyra nya låtar som jag ska impa på Tina med.
Hon kommer bli förälskad på nytt när hon får se min nya talang =P



Nej, så här blir inget vettigt gjort.



Synes när lyckan vänder!

Inga kommentarer: