tisdag, februari 10

En vecka på slaget.
Det är kanske dags att uppdatera sig lite.

Finns inte så mycket att rapportera, jag har kommit igång med mitt jobb och gnäller nu över den lilla tid jag har över.
(jag har jättemycket tid över)

Fick besked idag av SPU att jag fått en plats reserverad inför juni-starten, vilket innebär att jag flyttar antingen till Kalmar eller Göteborg runt den tidpunkten.

Det känns som att det kvittar vilket det blir- mest för att om det blir Kalmar så pluggar man de första fyra månaderna innan man skeppas till Göteborg iaf.
Så flytt eller flyttx2.
Det känns som jag kan det här med att flytta vid det här laget... sist jag räknade hade jag kommit upp i elva gånger.
Elva gånger på fyra år, det ni.

Imorgon ska jag till nåt sjukhus nere i Stockholm, det är obligatorisk läkarundersökning som pågår i fyra timmar.
Diverse läkare ska klämma på mig på alla ställen, konstatera att jag är frisk och sedan får jag pröjsa 6000 kr för att få höra något jag redan visste.
Eller i annat fall, få betala för att höra att man inte är frisk?

Äh, får se det positivt... hur ofta blir man undersökt Så noga egentligen?
Borde egentligen boka tid hos tandläkaren så blir det fulltaligt.


Helgen kom och gick som den skulle, melodifestivalen är dessutom här och får roa mig i några veckor till.
Har man inget bättre för sig så..

Äh vem försöker jag lura?

Har ju sett fram emot det lika mycket som tidigare år, är dock inte lika insatt som man brukar vara när man läser tabloidtidningarna dagligen.
Nu får man luska fram de onödiga nyheterna på egen hand..



Nä, tror inte det blir mer idag. Ska på bio ikväll och se en film jag redan sett.. jag är en fjortis när det gäller vampyrfilmen Twilight men så länge man står för det så... :P

Jaja, må så gott så hörs vi av lite närmare nästa gång!

Inga kommentarer: