tisdag, februari 24

Fettisdag!

Nu är det äntligen klart.
Jag går in på rad nästa vecka, jobbet ger inte bara strö-tider utan nu vet jag hur det ser ut... woohooo. =S

Plugget tar mer tid än väntat, jag gör inte så mycket annat än agerar bokmal hemma. Blir lite uttråkad av mig själv faktiskt.
Någon, ta mig ut på lite äventyr innan jag torkar inombords!!




Var ner på bokrean idag och jag var inte ensam!
Uppsalabor ääälskar böcker så jag fick knuffas lite. Ska nog tillbaka dit, då det sållats ut lite =)

Jaja, inte mycket mer har hänt förvånansvärt nog. Imorgon ska jag våldgästa syster, hon har fel på ögonen och jag har fel på mitt mattehuvud.

Sååå, det var allt tills vidare.
Nästa gång jag bloggar har jag säkert något häftigt, tokroligt, vanvettigt och ballt att berätta för er. Hahahahahahahaha.


Nåväl, hej så länge!





Dagens ord; Snuskboll

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok, ser med förväntan fram emot nästa blogg!;-)

Anonym sa...

häftigt? really?