söndag, februari 15

Halli hallå dagboken..

Har en sjukt lat söndag, att mjäka runt hemma är väldigt underskattat.
Dock blir lägenheten rätt skabbig när man mjäkar runt.. fick städa vitt omkring mig imorse innan jag kollapsade i soffan gloendes på några Vänner-avsnitt.
"Bakade" några croissanter också, bukfylla på en söndag känns helt rätt.

Så nu ska man rycka upp sig, kanske?

Gårdagen var inte så speciell, åkte till IKEA med Micke för att kolla på möbler som jag vill ha. Snart är halva lägenheten utbytt, man hittar ju alltid nåt kul&fräscht när man kliver runt på det där stället.

Avrundade kvällen med att knåda, steka och designa egna hamburgare, bulla upp oss i soffan och titta på schlagern.
Inte så tokigt ändå med tanke på att jag nästan sprack av all mat. Och en halvliter Baileys-glass.

Nästa vecka bjuder inte på dramatik.. börjar plugga, ska träna lite, jobba lite.
Borde göra upp planer med vännerna också, de har hotat att våldgästa min smutsiga lya om jag inte kommer ut nångång. Stackarna.

Jag har inte träffat dem sedan jag flydde landet i september, det är skamligt vad avskärmad jag blivit.

Man jag har ju mitt piano...!

Nåja, här är ett litet bevis på vad jag försökte smälla i mig igår.

Inga kommentarer: