söndag, mars 22

Söndagssseeeg

Sitter framför Singing Bee och våndas.. vad är det för skitprogram egentligen?

Jag har ett matteprov som ska slutföras ikväll och har en helt ledig dag imorgon med... känns stressigt samt skönt och som att jag skulle kunna sega ut mina måsten bara för att jag är extraledig.
Ikväll var det räk-kväll med fisk-kakor och gott bröd till. Sedan fick jag obligatorisk matkoma och slocknade under filmen som vi slagit igång. Sov exakt hela tiden och nu är jag förvirrat nyvaken istället, känner mig så rolig vissa stunder..

I veckan var jag och hämtade mitt elevtillstånd som äntligen blivit klart- det var inte billigt!
Annars har det inte hänt något radialt i veckan, jag ruttnar av tristess på jobbet -känns fel att klaga när man faktiskt har ett jobb men jag klarar inte av att sitta och dega inomhus så långa pass om dagen.
Nu har vi dessutom gjort om schemat så jag har LÄNGRE pass och lite mindre ledigt, varför motarbetar jag mig själv??


Här är ett litet bevis på den goda morotskakan som bakades fram tidigare i veckan.
Kladdigt värre!



Nu ska jag brottas med matten, så ta hand om er och hoppas ni hunnit bli utvilade efter helgen!

Inga kommentarer: