torsdag, juli 30

Nya destinationer

Vädret här är inte i topp..

jag gillar inte när det klagas på vädret eftersom ALLA verkligen gör det, men i helgen hade jag önskat lite sol.
Jag ska nämligen få chans att bada för första gången i år och då ska det finnas väder för det också!!
Har inte gjort något dramatiskt senaste veckan, laddar däremot med spänd förväntan på kommande måndag då vi är inbokade 8-17 med 9 prov.
9 prov med en timme på vardera- score! =)

Flyglektionerna går nu ut på att vi ska navigera till andra flygplatser, Halmstad och Ängelholm är våra utvalda offer.
Jag har gjort mina två nav-lektioner och väntar numera på att få göra EK-flygningar innan det börjar dra ihop sig till uppflygning (woohoo!)
Först gäller det att göra skriftliga prov dock..

Imorgon kommer Micke hit, planen är att semestra på lämpligt mysigt ställe i Göteborg. Lördag kväll är uppbokad, Micke vet inte så mycket mer än så =)
En ledtråd är Ullevi.. kul ska det bli!

Börjar bli förkyld, det är första gången sedan jag flyttade ner hit och det känns när man är uppe i luften =S



flying on top, 7500 fot =)

Ser fram emot höstterminen, den kommer med stormsteg!
Men nu ska jag fortsätta nöta i böckerna, kram kram!

2 kommentarer:

Mikel sa...

Hej

Roligt att följa din utbildning genom bloggen undra bara vad du läser fortast om det är kommentarer på det du skriver på bloggen eller om det är mailen som gäller?

Hoppas du har det bra, själv så längtar jag fram i mot min semester som kommer snart.

Du har ju min msn så det är bara skriva där om du vill.

Kram

Micke

Verra sa...

Hej =)

Det går lika fort, jag är inne dagligen och kollar mail och annat.

Hoppas du får en fin semester, du är tapper som orkat vänta så länge ;)
Vädret kommer nog tajma dig rätt bra har jag en känsla av.

Vad kul att du följer min blogg, ha en fortsatt trevlig sommar! =)