söndag, september 20

Sömnbrist

Jag har bloggtorka.
Inget vettigt värt att skrivas ner på över två veckor och egentligen fyller jag nu bara ut bloggen med lite skval så ni förstår att jag åtminstone inte övergett den.



Har problem att sova igen.. det började med att jag nästan vände på dygnet men nu sover jag max 3-4 timmar arla morgon innan jag lessnar och masar mig upp. Det beror nog på att jag inte tar ut energin på något vettigt sätt, ändå tränar jag i vårt söta "gym" i villan så gott det finns plats.
Numera är det nämligen fler i villan som upptäckt och utnyttjar gymmet- och de är där lååånga stunder.

Har ett skoluppehåll och börjar igen i januari, känns helt rätt men hösten blev lite mer deppig också.
Vi måste även flytta ut från villan senast februari och att försöka hitta nytt boende i en storstad är alltid ett stressmoment.
Ska jag klaga över detta egentligen när jag inte har annat att pyssla med?


Är nu i Uppsala och besöker syster, stannar här till måndag då jag åker upp till Sundsvall. Saknar mycket där..
Var rätt konstigt att åka till Uppsala också, mycket har faktiskt förändrats på dryga tre månader och jag insåg nu att jag gillar den här stan sjukt mkt. Trodde jag verkligen var klar med den när jag drog sist.. märkligt vad man intalar sig saker som visar sig fel.

Jag var i alla fall ut med lite kompisar igår (fredag), hamnade på Flustret och där var allt sig likt åtminstone!
Det var bra drag, eller så bidrog vi med draget för det var en sjukt rolig kväll. Dansade så jag blev yr hela tiden- sen var det nån som bjöd på shots oavbrutet.
Ajaj, mitt huvud idag var inte nådigt. Blev iskall när jag vaknade upp på okänd plats.. tills jag insåg att jag var hemma hos syster min. Förvirrande.

Vi hade 20+ och solen sken på oss hela dan idag, så det blev en 3h lång promenad ute (ajaj igen) och sen gick vi hem och grisade med godsaker framför hyrfilm.
Slabbigt, men lyckat.
Och nu är dagen slut.
Jaha? liksom.

Imorgon ska jag återse min babe, käre Lucas och det är väl typ höjdpunkten på dan. Kanske åker till stan och hälsar på lite folk också =)
Gäller att passa på!

Äh, som sagt. Min bloggtorka sätter punkt här, orkar iaf inte gå in på exakt allt som händer just nu.


Kram på er!

Inga kommentarer: