onsdag, november 11

Babyface

Har bänkat mig i soffan väntandes på Efterlyst. Kan bara inte missa kvällens avsnitt då de pratar om "BabyFace"-mannen som härjar i Göteborg.
Han knackar på dörrar, förföljer folk och har våldfört sig på flera stycken hittills.
Han slår oftast till runt Majorna och vart har jag flyttat nyligen??
Hmm.
Tur man kan ringa och terra folk när man är ute och lufsar om kvällarna =)

Fick idag kontrakt, extranycklar och förrådet för mig själv.
Fjärrkontrollen till tvn är även den på plats, tack och lov!

Försöker komma på hur jag egentligen planerat nästa vecka.. hur var det nu.
Först Sundsvall? Eller stanna till i Uppsala och sen mot Sundsvall några dar. Sedan ner till Uppsala/Sthlm över helgen och sen tillbaka till Sundsvall!?

Det verkar virrigt men det gör det alltid när jag planerar nåt, sen brukar det lösa sig dan innan. Jag har vant mig =)

Nu är det Arga Snickaren och glass.
Mina läxböcker har jag gömt längst bort i köket och där skall de förbli.


Kram

Inga kommentarer: