måndag, november 2

Nyinflyttad

Min lilla packning har bytt adress.
Den lilla packningen visade sig inte vara så liten när jag väl stuvade fram allt ur gömmorna, men med hjälp går allt så mycket lättare.
Tack för det!


Så nu bor jag i Majorna, vilket är närmare till det mesta men själva området känner jag inte till så bra ännu.



Vad jag hittills upptäckt bor jag nära Sjöfartsmuséet, är granne med Slottsskogen och färjeläget och det finns ett mysigt kulturhus rakt över gatan.
"Älvsnabben" går härifrån till Hisingen på några minuter, dessutom finns det en strand som jag blev tipsad om att besöka.
Ja, nästa sommar då.

Lämnade tillbaka Röda Faran igår, just som man börjat vänja sig vid trafiken här i stan =)
Imorgon blir det Ikea.



Elsa i ett nötskal

2 kommentarer:

Nomad sa...

Hoppas att du kommer trivas!

Anonym sa...

hahaha, precis vad vi såg framför oss första gången vi skulle hålla i Elsa :) men som tur var så var hon en liten mjukis innerst inne... Kram syster yster