måndag, februari 1

Hej Februari

Den absolut lataste månaden på året.
Välkommen till februari.

Jag har varit hemma i lite drygt en vecka och börjar komma över den värsta separationsångesten.
Nu har jag istället kommit in i den härliga "hemma är bäst" fasen.
Min filt!
Min säng!
Mitt kaffe!

Min, min, min, min, min- allt är mitt. Och jag älskar att grotta ner mig inomhus med diverse bra förströelser.
Linda gav mig en bra bok i julklapp som jag nöter på så det tackar jag henne för =)

Utöver det rullar allt på och jag har det jag gör om dagarna!
Det börjar bra i alla fall, en annan har inga lata dagar kvar att ta ut längre- och det känns!

Helgen var trevlig men gick ruggigt fort, samtidigt som jag räknar ner till Thomas kommer ner och hälsar på mig. Vi ska trängas i min lilla etta.. jag har inte direkt några planer på att stadsvandra hela dagarna, utan bara mysa och ha kvalitetstid de få dagar han är här.
Ja, nån gång ska han få komma utanför dörrn såklart. En liten stund iaf.

Förutom det har jag fått den superba idén att se melodifestivalen live. Det finns biljetter till finalen och det skulle mina nerver verkligen gilla. Det är fanimej på tiden så mycket energi jag lägger på detta spektakel varje år!

Annars är det ytterligare en 30-årsfest på gång, jag var på en förra veckan i Uppsala och det var väldigt lyckat.
Nästa är även den i Uppsala och denna gång får jag mitt sällskap med.
Mycket roligare!

Hmm, blir en kort resumé egentligen eftersom jag blogg-fuskar.
Kan dock tillägga en rolig grej.. jag blev trashad i en blogg av ett visst ex.
Jag njuter! Haha

Nog för att jag trodde att jag kunde vara bitter en stund, men det är inget i jämförelse. Herre i min låda.. men hellre omnämnd än bortglömd är det väl?

Snart är det tv-tajm... och ska hinna lubba ner till affären för lite glass.
Jao, det får duga så länge.


Kram och trevlig första februari-vecka!

2 kommentarer:

Nomad sa...

Haha, vad skrevs då av det avundsjuka exet??

Henke sa...

Haha, ja jag vill också veta! =)