onsdag, februari 24

Lång onsdag

Jag sitter och tar igen mig i soffan en stund, efter en lång dag med bara plugg.
Hela förmiddagen gick åt att försöka läsa ikapp, sedan åkte jag och kompade plugget med en klassis.
Vi får se hur det går på fredag.(hjälp)

Jag unnade mig lite sushi som tack för dagen, så jag blir sporrad och nöjd över det lilla..
En klapp på huvudet är alltid positivt ;)

I övrigt är jag väldigt irriterad på Posten, tydligen skickas min post till alla möjliga hörn utom till MIG.
Vilket innebär att jag inte får alla räkningar i tid, utan andra människor ska behöva ta reda på dem. För att inte tala om att räkningarna blir sena!

Jag hittade ännu en bok av min favorit-författare Tamara McKinley när jag var uppe i Sundsvall senast.
Den ska jag borra ner mig med nu, dricka té och låta spotify gå i bakgrunden.

Om 8 dagar åker jag upp till guldkusten igen, då väntar lite pimpel och släktträff.
Ser fram emot nästa vecka!

Hej så länge..

Inga kommentarer: