fredag, februari 26

Sjuk i kropp och sinne

Nä, det gick inget vidare för mig idag i skolan.
Klev upp 7 för att torska på ett prov, kom hem 11 för att vända om igen och få shopping-sällskap runt stan.
En slags tröst kan man kalla det, hittade dock inget så den trösten var inte mycket till hjälp.

Jag börjar bli sjuk, min kropp sa ifrån rätt rejält idag efter rundvandringen på stan.
Stupade i säng väl hemma... vaknade vid 18(?) och såg då att Thomas varit rätt orolig då han inte fått tag på mig.
Så sött =)

Har haft tant-afton ikväll.. suttit med mitt korsord, tittat på let´s dance och bakat negerbollar.
Samt känner att febern slagit ut mig, huvudet sprängs snart och jag kan kanppt prata =(

Mmm, en riktig röj-fredag med andra ord.
Hoppas ni har det minst lika vilt som jag har det- ha!

Kraaam!


soliga februari

Inga kommentarer: