måndag, februari 15

Vardag igen

Jaha, nu sitter jag här i min ensamhet igen.
Gubben sitter på flyget hem till Sundsvall och jag följer inte efter förrän om tre veckor.
Trist!

Veckan som varit försvann i ett nafs och har varit väldigt mysig. =)
Vi var hemma i stort sett hela tiden under vår lediga tid, på helgen blev det långa sovmorgnar.
Alla Hjärtans Dag firade vi med att faktiskt visa oss på stan.. vi handlade upp diverse presentkort och åt på Pizza Hut-
där man fick fri påfyllning av glass!!
Sedan åkte vi hem igen och latade oss kvällen igenom =)

Nu har han dessutom fått sin dos av "tjejkväll" i helgen...
Moulin Rouge bänkade vi oss framför på fredagen, schlagern på lördag och en chickflick på söndagen =P
Stackarn... även om jag försökte kompensera med öl och pizza.


Vad jag anar blir det grabbtema när vi ses nästa gång-
rätt åt mig!

Sen jag blev ensam (för två timmar sen..) har jag städat upp, svabbat vinkladdiga golv och ordnat med tvätten.
Nu sitter jag mest och tycker synd om mig, äter lite och har rätt tråkigt.

~Vardagen blir bra mycket gråare utan dig~


Måndag avklarad- resten av veckan framför mig!
Hoppas ni också haft en trevlig vecka och hjärtedag!

Kläm

1 kommentar:

Kenneth sa...

Lugn bara. Det går över. :P