tisdag, maj 4

Två datorer i en säng och lika många morgontrötta typer.

Vi klev upp för att tvätta nu på morgonen och tassade tillbaka till sängen så fort vi hivat in det mesta i maskinerna.

"Nu kan vi sova lite till, gumman"

"Jaaa- och jag ska blogga!"

Han är söt gubben min. Och lika seg som jag, antar det är därför vi passar så bra ihop. Bland annat =)

Jag har en djurisk träningsvärk, simningen igår gjorde den inte lindrigare av något slag utan snarare mer påmind.
I bubbelpoolen tryckte strålarna på mina ömma axlar och ben och jag rörde mig som jag vore en stel pensionär.
Nej värre. De simmade om mig några gånger igår.

Idag, efter tvätt och sovmorgon, åker jag ut till Timrå Ridstadion och luktar på det gamla stallet. Var 7 år sedan sist... sen vete fan om jag kan simma idag, men på något vis känner jag på mig att jag inte slipper undan!


ölen avslöjar vem som är på bilden

Inga kommentarer: