måndag, augusti 9

Dags för sushi!

Regning måndag, eller vad.
Himlen har öppnat sig ett otal gånger och mellan de gångerna har det strilat i jämnt tempo.
Det är en skön dag att vara ledig på!

Gick just ner till mitt nya favoritställe och köpte sushi, är vrålhungrig.
De är grymt trevliga där och maten smakar mumma- sen äter jag förstås bara vegetarisk mat tyvärr. Det tar bort tjusningen lite, men jag måste stilla mina cravings!


mmm


Titta vad som damp ner i brevinkastet idag!



Min härliga syster skickade denna fjärde bok i samlingen och jag är jätteglad att den redan kommit.
Är hon inte världens gulligaste??
Har redan öppnat den- såklart!

Nu laddar jag batterierna för att åka ut till stallet, ska bli kul!
Drömde t o m om det inatt, att jag hittade en ensam åsna som behövde skötsel.
Så i drömmen ställde jag mig och drog av häst(åsne)skorna och gjorde annat märkligt på denna stackars åsna som grymtade av obehag.
Mina drömmar är konstiga.

Sitter i telefonkö som har tagit evinnerlig tid, men nu verkar det rinna på och bli min tur.

Hej så länge!

1 kommentar:

Wunderbar sa...

Det var ingen dröm, det var mina fötter du var på, och anledningen till grymtningarna var att du försökte klippa mina naglar....

En dag av ångest infall sig på jobbet, och träningen blev katastrofal då du klippte ojämnt så jag sprang i cirklar....

Nu är jag äntligen hemma och du ligger och sussar, tack för idag

Puss