fredag, augusti 13

Fredag den 13e

Satte mig precis i stolen efter en visit på IKEA. Hämtade gubben från jobbet och passade på att kolla upp lite prylar som vi behöver till lägenheten vi flyttar till.
Om bara två veckor ska vi flytta =)

Är ledig idag och det var skönt med sovmorgon. Såpass behövligt att jag knappt minns när Thomas åkte till jobbet imorse.
Jobbade kvällen igår och imorgon ska jag in en snabbis på förmiddagen också. Min sista vecka på schema går mot sitt slut och framöver jobbar jag bara varannan helg.
Lite skillnad, kommer kanske bli lite tråkigt.


Drakbåtsfestivalen har startat här i stan- marknaden sträcker ut sig på fisktorget i centrum, tivolit skrålar musik på högsta volym och folket börjar samla sig på gatorna.
Så även poliserna =)







några av Sundsvalls fina drakar

Vilar upp mig lite, för om en timme skickar jag iväg gubben på innebandy-träning och fortsätter ut till stallet själv. Ska ut och kvällsrida i lugnan ro, sedan om jag orkar går jag ner en sväng på stan och kollar läget.
Det är ju trots allt fredag.

Nu är det nån hockey på tv, det gjorde en av oss rätt glad- och det var inte jag.

~På återseende~

Inga kommentarer: