lördag, september 25

Klädbytardag

Kom hem för en liten stund sen från Hagaskolan.
Årets klädbytardag höll till från 10 imorse och det var min första tur dit. Verkligen inte den sista!
Vi huttrade utanför en halvtimme innan (det var FEM plus ute -burr!) och en skrämmande skock mammor klämde vid dörren innan de hivade upp den.

Det var lite virrigt, men jag hittade massa fina saker =)

Kläder som ska användas i bara några månader (bebiskläder i mitt fall) säljes bort för 5/15 kr st, så det var bara att passa på. Hittade några bra prylar också, som jag är toknöjd över.
Ja, nöjd överhuvudtaget att jag hittade såpass ändå med tanke på antalet människor där.
Verkligen inte min rätta miljö, trängas i en sal med massor av knuffande tjejer =)

Jag tog bilder på en bråkdel av kläderna jag fick med mig hem;












babygym, den modellen jag kollat ut och lätt köpt för nypris 695;-
Nu gick den på 270;- =)




superfräsch åkpåse


Jag har en IKEA-kasse halvfull med kläder som inte är fotade, men med den här sega internet-uppkopplingen blir det inga fler bilder =)
Men bodies och andra söta tröjor- i alldeles för mycket rosa- ligger och väntar på att bli använda nu!
Längtar lite extra mycket till februari..

Inga kommentarer: