måndag, december 20

1-årsdag!

Måndag morgon och Thomas har precis lämnat stan.
Vi har haft en mysig helg ihop och jag ser fram emot julen nu, bara 4 dagar kvar!

Idag är jag ledig från jobb, så det blir jullunch med Linda på Eon Arena vid 11 och diverse ärenden efter det.
Kroppen känns bra, ingen värk eller stelhet alls på lite över ett dygn vilket gör mig på väldigt bra humör.
Energin kommer tillbaka =)

Sitter och lägger in lite olika annonser på Blocket, vi försöker råda bot på denna platsbrist och överflöd av saker som ligger hemma. Allt för att underlätta flytt lite längre fram och i övrigt är det skönt att inte vara omgiven av prylar till förbannelse.
Det är lite sömnigt att sitta vid datorn såhär tidigt på morgonen bara.. har lite att ta tag i runtom hemma så förhoppningsvis somnar jag inte sittandes som jag brukar kunna lyckas med.


Thomas och jag firar 1år tillsammans idag!
~Grattis oss~

Det låter sjukt, särskilt som det hänt så mycket detta år =)
Vi firade lite snabbt nu på morgonen med frukost innan vi skildes åt, men runt nyår ska vi ta i lite bättre. =)

Så nu ska jag fortsätta dagen med ett ryck, trevlig julvecka på er!!

Inga kommentarer: