onsdag, december 15

Åh en så härlig dag

Jag fick sovmorgon och därmed har jag orkat med fler saker än på länge. Spontantvättade lite, åkte till några affärer och grejat hemma.
Smulan har funnit sig tillrätta, hon har dessutom dödat klösbrädan så den ligger i spillror ute i hallen.


Smulan håller koll på tvätten..

Tog lite kort på nya barnvagnen, sittvagnen är ännu inte foto-klar så jag väntar lite med den =)




När jag hälsade på Johanna och hämtade hem Smulan igår fick jag en massa fina barnkläder med mig också!
Det är inte första gången hon ger oss kläder, det här börjar bli tokigt =)
Denna gång fick jag bl. a. bodies, en jättefin pyjamas, strumpor, vantar och det här fina överkastet;



Snart är det kväll och jag försöker smälta att jag bara har åtta veckor kvar av nedräkning!

Onsdag, så nu är det bara två dagar kvar till helg, tjohoo..

Inga kommentarer: