torsdag, december 2

Grattis mig!

Jag är i Karlstad =)

Kom fram rätt bra igår, direktbuss ner till Stockholm och därefter tåg.
Framme på centralen hade jag 45 min tillgodo, men lik förbaskat fick jag stressa de sista minuterna. Det var pga en spårändring som meddelades precis när tåget skulle in på spåret.
Så där står jag med min 100liters väska, inte bara på fel perrong utan även i fel ände av centralen. Tack och lov såg en kille det och manade på mig, haha.
Han skulle med samma tåg, så han lotsade mig fram och hjälpte mig med väskan- hur snällt var inte det??

Idag fyller jag 28, siffror jag -såklart- inte vant mig vid.
Känns som det gäller en annan person.

Har upplevt Karlstads gallerior och fina stråk idag, tog några kort som ni får se när jag kommer hem. Det går ju givetvis inte att lägga upp bilder från Iphone på denna dator =)

Fick en JÄTTEfin present av Thomas ikväll!


Det är en digitalkamera som jag så länge behövt, tunn och tuff är den!
Fick även ett söt Golla-fodral till kameran, som kommer användas och hjälpa mig vårda kameran ömt =)
Tack och lov, så slipper jag iphone-bilder i fortsättningen =P

Visst är min sambo världens bästa? =D

Ikväll ska vi på bio, sitter just nu på hotellrummet och vilar efter hotellbuffén.
Imorgon reser vi till Uppsala och är där över helgen!

Kram på er

Inga kommentarer: