onsdag, december 1

Jag laddar

Om 45 minuter åker jag till barnmorskan för föräldraträff nr 2.
Åt just den största skål med flingor och egentligen ska jag nu gå ut till förrådet och hämta Den Stora Resväskan. Dock är det -10 vilket gör att jag drar lite på det..

Efter träffen på MVC åker jag och lunchar med Linda, sen är det dags att bege sig neråt Sverige.
Jag fick ett sms att mitt tåg blev ersatt med buss igår... gaah.
Satt därför i 37 minuters kö för att nojja lite med SJ innan jag gick med på att faktiskt ta denna buss, meningen är ju att jag ska hinna byta i Stockholm också.

Idag är det första december, det är julmånad!!
Nu kan jag gräva fram lite jullåtar på Spotify och bara ladda, ladda, ladda.

Hörni, trevlig onsdag på er och ni som inte ska ut i trafiken- jag avundas er! =)

Inga kommentarer: