måndag, december 6

Måndag kväll och jag är hemma i Sundsvall igen.
I min kära, fina, mysiga lägenhet =)

Vaknade i Uppsala imorse och åt en frukost med gubben, lite separationsångest erkänner jag att jag hade.
Han åkte iväg till sin första arbetsdag på nya jobbet- är så glad för hans skull!- och själv satte jag mig på tåget.
Det är urenkelt att pendla mellan Sundsvall-Uppsala, att det tar 2,40 h är även det lagom länge.
Men att vara ifrån varann de här milen är värre, särskilt som nu idag när Thomas inte var kry i kroppen och ska göra så bra ifrån sig som möjligt. Då hade jag hellre velat vara där och stöttat bättre.

Nåja! Har i alla fall visat upp mig på jobbet idag, de hade firmafest i helgen som jag missade och var tvungen att höra lite om =)

Har även skickat iväg min fina tresits-soffa som jag haft i tre år, äntligen är den såld. Den fick verkligen inte plats här, att jag var frälst i den spelade ingen roll tyvärr.
Bara att vara glad över platsen vi fick över =)
(snyft)

Nu om ett litet tag kommer det in en ny kisse hit, vet inget om den och den har inget namn... Men djurhemmet har en lång kö på hittekatter så de behöver all hjälp de kan få!
Lägger upp en bild ikväll, när han varvat ner lite =)

Tills dess vilar jag lite framför mupp-tv.

Hejhej

Inga kommentarer: