fredag, januari 21

Rullar tummarna

Tiden går fort härnere, jag får lite semester trots att jag inte sover så mycket om nätterna längre.

Det sparkas, knölas och buffas så till den gräns att min smärttröskel får sig en törn.
Inatt hade bebben hittat min ryggrad och måttade sin styrka ditåt-
-hujedamig =)

Ikväll åker vi hem till Sundsvall igen och har fullt upp i helgen, nästan.
Jag jobbar mina sista pass och Thomas ska festa lite =) Haha

Var in till syrran på jobbet igår och surrade en stund, jag fick dessutom en jättefin present som jag måste visa här senare!
Hon hade stickat en jättesöt bebisfilt till barnvagnen och den var urmysig =)
Duktig är hon, min syster!

Ska kasta mig in i duschen nångång och sen ut på stan en sväng, idag har jag tack och lov bil så jag kan åka vaaaart jag vill. Teoretiskt =)

Det lutar åt att jag följer med ner till Uppsala nästa vecka, men jag kan inte bestämma mig riktigt. Detta eviga velande...

Trevlig fredag på er, nu ska jag springa in i badrummet och förvandla mig till människa!

Inga kommentarer: