måndag, februari 7

Dan före bf...

Måndag kväll. Vi har precis ätit middag och gubben gapade efteråt något om magknip- så går det när maten är för god och man inte kan äta i normal takt! =)

Det var visning på lägenheten idag, med lite tur blir vi av med den lite tidigare än planerat.
Jag passade under tiden på att knata in till ikea och hittade lite barngrejer. Det var skönt att komma ut lite, så ska nog knata in i resten av birsta-butikerna imorgon!

Gårdagen var rätt lugn, vi for iväg och tittade på innebandy och fikade en stund hos svärmor. Såg lite film, piffade upp lägenheten inför dagens visning och tog det luuuugnt. =)

Imorgon är det faktiskt dagen D. Fast jag menar dagen BF. Ja, alltså imorgon är bebben beräknad att komma ;)
Redan!
Jag tycker det har gått fort sista månaden, sedan har det inte hänt så mycket i magen som visar att det börjar bli dags.
Bebben verkar ha det alldeles för bra därinne helt enkelt!
Vi är väldigt otåliga på att träffa det lilla livet i alla fall =)

Ska inte hänga mer vid datorn nu, jag håller på att detoxa mig härifrån.
Det är därför mina inlägg är otroligt oinspirerade nuförtiden också =)


Trevlig andravecka i februari på er ;)

Inga kommentarer: