söndag, februari 13

R.I.P. Asus

Detta blir det sista inlägget med min nuvarande dator.
Sitter just nu och startar om en ny pärla, till min egen förtjusning.
Slut med virus, problem med mjukvaran och för att inte tala om problem med skruvarna som lossnat från min fina Asus.
Haha!

Thomas och jag var ner på Siba idag för att titta på dator-alternativ, de grävde fram något som dög åt mig (inte den värsta varianten alltså) och vi slog till.
Samma storlek, lika bra prestanda (nåja, den prestanda jag hade i Början. Nu är den ett skämt) och bra pris!


Blogginlägget igår sitter jag och fnissar lite åt, jag orkade helt enkelt inte skriva klart.
Vi hade en trevlig kväll med poker, melodifestival, film på det, god mat och umgänge.
Klockan fem på morgonen gick vi till sängs =)

Ingen bebis dock... och imorgon ska jag knipa så gott det går.
Magen är lugnare än någonsin idag, jag sitter med paltkoma nu efter att vi ätit pizza och gosat ner oss i soffan. LG Hockey Games på tv, lite poker och jag pysslar med mitt =)

Så nu ska jag leka klart med min nya leksak, få över allt viktigt från den här datorn och sedan skrota den för gott.
Tre fina år fick vi ihop, tack för det ;)


Trevlig söndag på er som läser!

Inga kommentarer: