fredag, februari 25

Tjejmys

Emilia och jag tog oss en tripp till affären ikväll lite spontant.
Vår flicka äter som en häst och ersättningen tar slut fortare än beräknat. Så jag hade inget annat val än att klä på och rulla runt henne i vagnen =)
Den premiärturen klarade hon galant, tror hon tycker det är mysigt att åka bil och vagn.

Thomas for iväg på travet ikväll och vi tjejer sitter i soffan och myser för oss själva.
I helgen får vi finbesök och ska även ta oss ut till mormor min för lite släktträff.
Jag hoppas många kommer, så vi hinner träffa alla innan det är dags för flytt.

Syster min var hit idag och fick träffa Emilia för första gången =)
Lillan visade upp sig från sin mysiga sida och det märks att min syster kan hantera bebisar med van hand.
Emilia låg i famnen och hade det otroligt mysigt där =)

Jaa, det är nog dags att ta itu med packningen snart.
Jag har stirrat på de tomma kartongerna länge nog de här dagarna nu... i helgen ska jag ha som uppdrag att åtminstone fylla EN kartong.
Det borde inte vara så omöjligt som det känns.

Men nu rinner kvällen ifrån mig.
Trevlig helg på er alla!



tittut

Inga kommentarer: