tisdag, mars 29

Dille på barn

Jag såg "En unge i minuten" på tv4 igårkväll.
Blev helt förstörd.. det är sjukt vad dokumentärer tar fram ens egna känslor när man varit med om samma sak. Liknande sak. Ja, vilket av dem det nu är.





Vi klev upp i gemensam trupp imorse, halv sju. Åkte till Östhammar för att skriva på faderskapsintyget (och vi hann åka vilse på köpet, haha) och sen hem innan klockan slog 10.
Hela dagen har det snöat så jag har väntat på att kunna ta min dagsrunda med barnvagnen. Har såklart inget regnskydd över vagnen...
Fick mig en kvällstur med sol, Emilia och jag höll oss ute en bra stund när vi väl fick chansen =)

På torsdag ska jag träffa studievägledaren äntligen, det kliar i fingrarna av att få börja plugga!

Lilla Emilia sover så sött nu, så jag måste passa på att vila jag med. Långa dagar, korta nätter numera =)

Hejhej

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vad har du tänkt plugga för något?