lördag, mars 26

Full rulle

Upp kom vi alla tre vid 8 imorse och sedan dess har det knatat på rätt fort idag.
Thomas åkte och lördagsjobbade och Emilia med mig röjde klart i gästrummet.
Det börjar äntligen bli mysigt därinne nu- äntligen äntligen äntligen.

Vi har dammsugit och torkat golven (eftersom det var en Viss tjej som kissade ner mig igårkväll när hon fick chansen att vara naken) bakat och suttit ute i solen i det toppenfina vädret.

Jag är ärligt talat helt slut, men solenergin spinner vidare i mig. Emilia däremot kastade in handduken när vi var upp till affären, den sjusovaren.
Hon har trynat sedan 12 så här sitter jag helt ensam nu.
Luktar lite på den nybakade kakan, tillägnad födelsedagsbarnet som kommer hem snart =)

Nu ska gamla mamman vila ryggen lite och sätta sig i solen.
Allvarligt, jag måste börja få färg i ansiktet snart.
Som en kollega sa i vintras;

"-Veronica, du är inte blek. Du är transparent!"

Det måste jag ändra på, banne mig!

Trevlig helg på er- det ska vi ha och födelsedagsgubben ska bli riktigt bortskämd idag!

Inga kommentarer: