söndag, mars 27

Gjorde just det godaste kaffet någonsin!
Jag är sjukt imponerad av vad jag kan =)
Sitter i köket och häller i mig, samtidigt som jag kollar blocket och tradera.

Min lilla flicka ligger och sover i sin babysitter, efter att ha ätit som en häst som vanligt.
Typiskt nog så ringde jobbet till Thomas, de verkar inte klara sig en enda dag utan honom på det där stället. Pfft!
Irriterande, verkligen. Stackaren får jobba två veckor i rad nu..

Nåja, kvällen igår var mysig!
Thomas kom hem efter jobbet och ville ha födelsedagsmiddag- alltså inte alls vad jag planerat.
Vi mumsade efter en stund i oss fläskfilé med potatisgratäng som Thomas tillagade så det blev riktigt gott!
Han är grym på att laga mat =)
Framåt kvällen kom syster med Erik och höll oss sällskap, med sig tog de cheesecake- min favorit!
Jag hade dessutom bakat Thomas favorit Kärleksmums;


Förbannade gottegrisar!

Det blev en längre promenad med barnvagnen idag bara för det. Jag har gett mig mars månad att vila kroppen och ta igen mig, men direkt nu i april ska jag börja träna igen.
10 kg ska bort innan augusti, inte helt orimligt men samtidigt vill jag känna mig stark igen. Som det är nu orkar jag knappt bära Emilia när hon sitter i sin bilstol, bara korta sträckor blir det.
Så mitt mål är framför allt att orka mer och gå ner såpass att kroppen inte slits för att jag är tung. Vad det nu är för vikt =)

Bla bla bla, nu orkar jag inte mer dator!

Kram på er, söndagsmänniskor

Inga kommentarer: