onsdag, mars 30

Jag hittar ideligen nyheter gällande bebisar.
Nu har man den radarn och ser allt hemskt runtom, tror jag.

Men jag läste nyss --->Denna Nyhet, klick klick <---och blev rätt så förskräckt.

Ni som inte orkar länka vidare;
det är en bebis som inte överlevde på bröstmjölk.
11 månader gammal blev hon =(
Läser man hela artikeln får man reda på att föräldrarna gick på strikt kost och viktiga vitaminer togs aldrig upp.
Det är en ding ding värld.

I alla fall sitter jag och läser frågor&svar på Sempers hemsida, jag vill vara kunnig när det gäller att börja vänja Emilia vid riktig mat. Sedan vore det mer intressant (och roligare!) att göra egen mat istället för att bara förlita sig på burkmaten.
Hoppas vi har tid för det när det väl gäller =)

Jahopp, det var allt för mig.
I ugnen puttrar kyckling, gubbens favorit. Idag borde han bli glad över middagen! =)

Inga kommentarer: