fredag, april 15

Det är vårväder ute- knallvarmt verkar det vara i hela landet då täta rapporter på facebook visar att folk ska ut och sola! =)
Vi ska inte vara sämre, igår var vi utomhus i fyra timmar för att få ut så mycket som möjligt av väder och energi.
Idag om en stund ska vi ut igen!

Nu har jag bäddat bort vintertäcket för Emilia i barnvagnen (är det bara jag som har ångest över att kanske vara för tidig?..) och själv går jag runt i tunna kläder med tunna skor.
I helgen ska jag försöka få till ett däckbyte på bilen så är jag redo för våren på riktigt.

Ja, vad mer att säga?

Deklarationen är inne, vinterjackorna undanstuvade, plugget betar jag av mer och mer och nästa vecka är det påsk!

Men först ska jag njuta av helgen som närmar sig, med världens mysigaste familj =)

Ut i solen med er nu!

Inga kommentarer: