tisdag, april 19

Oj, dags att blogga igen känner jag.
Helgen gick så fort och jag tog vara på all tid med lilla familjen, har knappt tittat på datorn.
Det gick ut lite över skolan också, men jag ska läsa ikapp mig nu på förmiddagen.

Vi klev upp med tuppen alla tre idag, en av bilarna stod kvar i Uppsala så det var dags att hämta hem den i samband med att Thomas åkte till jobbet.
Huvva, så trött lillflickan var!
Så nu sover hon ikapp sig i soffan, hon ser mycket nöjdare ut nu än imorse =)

Thomas gör halvdag på jobbet idag, sedan följer han med oss till Emilias första läkarundersökning. Spännande! Och lite pirrigt, vet inte varför =)
Delvis kanske för att hon har rivit upp kinden med nageln inatt, så efter trippen imorse har vi haft manikyr för att försöka fixa klorna.

Sedan drar jag ner till stan igen, det är tisdag och dags för body-pump på Friskis.
Jag läste i tidningen att det är våffelbuffé på Grand i eftermiddag, så varför inte förstöra träningen? =)

Sedan! Är det dags att äntligen se Water for Elephants som jag har velat se ända sedan premiären! Det blir en bra avslutning på min frikväll, utnyttjad till max! Hehe

Jag måste ju inflika att vi hade en mysig helg (det säger jag ofta, men det stämmer varje gång) och vi avslutade den med att spela Bingolotto och käka gott.
Faktiskt inte så dumt =D

Näe, nu får det räcka med rapporter. Solen ropar på mig, så jag ska sätta mig ute och plugga lite.
Hårt liv.

Puss

Inga kommentarer: