onsdag, april 20

Påsk?

Vi fick med oss en bok från bvc igår efter Emilias läkarundersökning.
Har bläddrat i den idag och den är faktiskt rätt intressant.



Läkarundersökningen gick bra också, plus att hon började det hela med att kissa ner sig.
Bra jobbat =)

På eftermiddagen var det en förtvivlad mamma som lämnade hemmet, jag är fortfarande lite ovan att åka ifrån längre stunder.
Kom inte hem förrän midnatt, så jag var och ÄR så sjukt trött.
Bion var underbart bra, träningen flöt på och min träningsvärk försöker inte mörda mig alldeles idag.

Tydligen är det skärtorsdag imorgon, trodde det var långt till påsk men jag hänger inte med alls nuförtiden.
Min kära svägerska kommer hit ikväll och ska hålla oss sällskap under helgen vilket ska bli kul!

Men vad ska jag göra nu?
Efter att ha varit ute en hel del idag känner jag mig väldigt rastlös!

Näe, här tänker jag inte vara kvar i alla fall så gla´ påsk på er i förskott!

Inga kommentarer: